loading...
آگهی استخدام,نیازمندی همشهری
آخرین ارسال های انجمن
کاریاب بازدید : 6643 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

اطلاعیه ۲۷ مهر ماه ۹۲

استخدام ۱۴۰ معلم بومی در آموزش و پرورش شادگان

حبیب حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با تبریک عید قربان به همه فرهنگیان و کارکنان اداره آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای دانش‌آموزان و کمبود نیرو در آموزش و پرورش شادگان و پس از پیگیری یک‌ساله موفق شدیم مجوز استخدام ۱۴۰ نفر از نیروهای بومی شهرستان را از وزارت آموزش و پروش دریافت کنیم.

وی ادامه داد: پس از درخواست‌های مکرر اداره آموزش و پرورش و با توجه به مصوبات دولت قبلی مبنی بر استخدام نیروهای بومی در آموزش و پرورش شادگان مقرر شد نماینده‌ای از وزارت آموزش و پرورش برای بررسی موضوع از مدارس شهرستان بازدید کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان افزود: این نماینده که به دستور فانی سرپرست کنونی وزارت آموزش و پرورش به شادگان سفر کرده بود پس از ارائه مستندات توسط اداره آموزش و پرورش شادگان، معضل کمبود نیرو در این اداره را تصدیق کرد و گزارش خود را به وزارت اعلام کرد و اکنون پس از پیگیری‌های فراوان شاهد صدور مجوز استخدام ۱۴۰ نفر که همگی نیروی بومی شادگان هستند، شده‌ایم.

حاجی‌زاده میزان تحصیلات این افراد را فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس عنوان کرد و گفت: در این بین بیشتر افراد جذب شده دارای مدرک لیسانس هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان افزود: از این تعداد نیرو، ۶۷ نفر زن و مابقی مرد هستند که در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و همچنین مدارس استثنایی و کار و دانش به کار گرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: این افراد پس از طی مصاحبه تخصصی در آموزش و پرورش استان خوزستان، این هفته به اداره آموزش و پرورش معرفی و از ۱۴۰ نفر آن‌ها برای تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی در سال تحصیلی ۹۳ – ۹۲ استفاده می‌شود.

گفتنی است، بیش از ۳۲ هزار دانش‌آموز و ۲ هزار فرهنگی در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح شهرستان شادگان به ترتیب مشغول درس خواندن و تدریس هستند.




اطلاعیه های قبلی
====================
جذب ۲۵ هزار مربی پیش دبستانی در آموزش و پرورش    
معاون پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از جذب ۲۵ هزار مربی پیش دبستانی در آموزش و پرورش خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد رفیع‌پور ظهر امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها در جمع خبرنگاران خرم‌آباد با اشاره به اینکه مربیان پیش دبستانی استخدام آموزش و پرورش می‌شوند، اظهار داشت: در این زمینه آموزش و پرورش در مدت دو سال مکلف به جذب این نیروها است و به همین منظور کارگروهی برای بررسی وضعیت آنها تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر پیش دبستانی در کشور مقطعی الزامی نیست و با قدمت بیش از ۱۰۰ سال آموزش و پرورش در ایران پیش دبستانی نیازمند فضایی مناسب در سطح کشور است، ادامه داد: یک میلیون و ۲۰۰ پیش دبستانی در کشور وجود دارد که از این تعداد ۴۶۵ هزار نفر در مراکز آموزش و پرورش لرستان جذب شده‌اند.
معاون پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با همکاری وزارتخانه‌های مرتبط ۷۲۰ هزار نوآموز تحت پوشش قرار گرفت و در حال حاضر با وجود ۱۰۰ هزار نوآموز دو زبانه، تعداد بسیار مناسبی در کشور تحت پوشش پیش دبستانی قرار دارند.
رفیع‌پور بیان داشت: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد کودکان پنج ساله در مراکز پیش دبستانی کشور جذب شده است؛ این در حالی است که تا سال ۲۰۱۵ میلادی باید ۹۰ درصد کودکان پنج ساله تحت پوشش پیش دبستانی قرار گیرند.


اطلاعیه ۱۹ شهریور ماه ۹۲
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: تمامی مربیان پیش دبستانی استحدام می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی صبح سه شنبه در نشست مربیان پرورشی شهرستان افزود: طرح استخدام مربیان پرورشی درمجلس تصویب و به تایید شورای نگهبان هم رسیده است و به محض تعیین وزیر آموزش وپرورش اعتبار لازم تخصیص می یابد.
وی همچنین خاطرنشان کرد:بیمه مربیان پیش دبستانی هم از ۱۲روز به ۳۰ روز کامل کاری افزایش پیدا کرده است.
وی درحاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار مهر از دریافت موافقت از مسئولان قبلی سازمان تامین اجتماعی درخصوص تاسیس یک شعبه تامین اجتماعی درفاضل آباد جهت رفاه حال مستمری بگیران و افرادتحت پوشش این سازمان در بخش کمالان خبر داد.
وی اظهار داشت: همچنین از مدیرعامل تامین اجتماعی خواسته شد تا اقدامات لازم جهت احداث درمانگاه شبانه روزی در شهرستان علی آبادکتول را در اولویت کارهای خود  قرار دهند.
نوروزی گفت: قول مساعد داده شد تا پس از ابلاغ بودجه درسال جاری این خواسته برای رفاه حال مردم این شهرستان در اولویت قرار داده شود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8814
  • کل نظرات : 215
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 4715
  • آی پی امروز : 881
  • آی پی دیروز : 1039
  • بازدید امروز : 8,608
  • باردید دیروز : 26,645
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 129,236
  • بازدید ماه : 677,524
  • بازدید سال : 2,887,116
  • بازدید کلی : 51,810,954